Blog

Sursa: sutori.com

Am trecut în revistă săptămânile trecute cum Antichitatea și Evul Mediu au dat startul mobilității pe roți. Istoria a consemnat o frumoasă evoluție, punând bazele unei culturi în care folosirea automobilului devine, la un moment dat, o experiență de lux.
Weekend-ul acesta stăm cu ochii pe televizoare, pentru că are loc meciul de tenis dintre România și Rusia din Grupa Mondială a Fed Cup. Din echipa noastră face parte și Raluca Olaru, Brand Ambassador Mazda by Asko Group. Raluca este cea mai experimentată opțiune a României la dublu (locul 47WTA). De altfel, este familiarizată cu astfel de întâlniri, jucând 14 meciuri în Fed Cup (simplu, dublu) pentru România. Mai jos, aflăm detalii despre competiție și despre ce înseamnă FedCup pentru Raluca.
S-au făcut 100 de ani de Mazda, iar în gând ne vin o grămadă de emoții: adrenalina condusului, bucuria de a mai sta puțin după ce oprești motorul, zâmbetul de pe față când o zărești în parcare… Astăzi ne îndreptăm atenția spre omul care a scris primele capitole Mazda, Jujiro Matsuda.

Sursa: pastiladeistorie.wordpress.com

Știi zilele acelea când trebuie să ajungi dintr-o parte în cealaltă a orașului? Zis și făcut! Scoți Mazda din parcare și în vreo 30 de minute ești în punctul B… dacă nu este oră de vârf. Ți-ai putea imagina viața fără mijloacele de transport cu motor? Până la apariția mașinilor propriu-zise, istoria a consemnat numeroase momente care stau la baza automobilului de astăzi. Hai să urcăm în mașina timpului și să vedem cum era situația în Antichitate și Evul Mediu!

Viața noastră se învârte în jurul cifrelor. Încă de la naștere, primim câteva, prin care ne identificăm. De-a lungul vieții, adunăm: ani, date memorabile, numărăm prietenii pe degete, încercuim zile în calendar și mergem cu automobile care au… număr de înmatriculare. 🙂
Mașinile au început să fie vopsite prin 1875. Ani la rând, se vindeau doar în negru. Timpul a trecut, iar astăzi, avem de unde să alegem. Când spui vopsea și mașină, primul gând care îți vine în minte este: aspect. De multe ori, decizia de cumpărare a unui automobil se bazează pe criterii emoționale, iar culoarea este pusă frecvent înaintea formei, pentru că este primul lucru pe care-l observi în parcare…

„Jinba Ittai”: comuniunea perfectă dintre șofer și mașină sau un time-out binemeritat pentru Raluca Olaru, jucătoare profesionistă de tenis. Competițiile numeroase o țin activă, însă zilele petrecute acasă vor fi mai agile alături de Mazda.
Raluca devine Brand Ambassador Mazda by Asko Group, iar în perioada următoare ne va povesti cum se simt tehnologiile „Skyactiv” la volanul unui automobil Mazda.
Ajungem la birou, deschidem laptopul, sorbim din cafea și ne gândim la un subiect interesant. Lăsăm degetele să fugă pe tastatură și citim ce apare pe ecran. Gata! Apăsăm pe Publică. Este modul nostru de a-ți spune că vrem să-ți fim prieteni: avem blog!