Mazda: drumul din fabrică, până la tine în parcare!

Sursa: insidemazda.mazdausa.com

Deseori, vin în showroom-ul nostru familii pregătite să cunoască automobilul care le va completa viața cu excursii frumoase. Cât timp părinții rezolvă lucruri ce țin de semnături și hârtii, cei mici inspectează amănunțit automobilul: „Butonul de aici ce face?”, „Cum a fost făcută mașina?”. Printr-o singură întrebare ne dăm seama că Mazda i-a convins și pe cei mici: „Mașini cu telecomandă, la dimensiuni reduse, nu aveți?”.

Astăzi vrem să le răspundem la întrebare, deoarece curiozitatea lor ne-a stârnit și nouă, la rându-ne, multe semne de întrebare. Vom explica în continuare cum apare o Mazda, de la creion, până la vopsea, dar și cum ajunge ea în showroom-ul nostru.

Pentru început, ne luăm bilet imaginar și ajungem în Japonia. Fabrici mai sunt răspândite pe glob, însă producția ajunsă la noi în țară poartă, în mare parte, semnătură autentică niponă. Plus că, în 2015, spre exemplu, Mazda a produs 1,5 milioane de autovehicule, dintre care un milion au ieșit pe porțile fabricilor japoneze.

Să vorbim despre caroserie, elementul care dă viață design-ului și asigură priviri curioase la semafor, în parcarea de la hipermarket sau oriunde te-ai plimba, de fapt. Ideile de design prind viață în mâinile maeștrilor, numiți artizani Takumi. Ajung la acest nivel doar cei care perseverează măcar 20 de ani și se perfecționează în „arta de fabricație Mazda”. Îți dai seama ce se ascunde în spatele mașinii pe care o vei conduce?

Odată unite, elementele caroseriei se pregătesc pentru vopsire, partea noastră preferată! Mazda deja este recunoscută pentru culoarea superbă de roșu, Red Soul Crystal, fapt demonstrat prin laudele aduse de oricine o privește. Culoarea este turnată prin mai multe straturi și are la bază abordarea Takuminuri, exclusiv de la Mazda, tehnologie prin care fiecare automobil dobândește un plus de personalitate, iar culoarea accentuează fiecare linie dinamică, în funcție de modul în care lumina se așterne. Design-ul Kodo, împreună cu nuanța modelelor dau „Suflet mișcării”. Iluzii optice? Da! Mașina va părea că se află în mișcare și atunci când stă pe loc.

Sursa: Supercharged Petrolhead

După vopsire, urmează unirea caroseriei cu celelalte componente de sub capotă. La fabrica din Miyoshi, Hiroshima, asamblarea motorului a devenit artă, oferind și mai multă personalitate modelelor. Există doisprezece angajați care pun „cap la cap” puzzle-ul tehnic: au patru sute de componente pe care le asamblează în aproximativ două ore. Pe lângă experiența și abilitățile de care au nevoie pentru a ajunge la această performanță, armonia echipei oferă și ea un plus realizărilor. Angajații se cunosc foarte bine între ei, poate mulți au și copilărit împreună, deoarece majoritatea provin din orașele Miyoshi și Shobar, din apropiere. Altfel spus, la asamblarea fiecărei mașini contribuie o întreagă familie.

După ce totul este verificat, caroseria întâlnește componentele care pun mașina în mișcare. De aici se continuă cu elementele de detaliu, dar și cu montarea ușilor și a barei din față în care e încadrată privirea pătrunzătoare formată din faruri LED. Ne putem da ușor seama că Mazda a prins contur. Parcă auzim și sunetul motorului, e pregătită să o ia din loc!

Primul drum al Mazdei va fi unul foarte scurt: iese pe ușile fabricii și parchează pe vapor, de unde privește către noi orizonturi pentru a face cât mai mulți șoferi fericiți. Rămân doar câteva formaliăți de îndeplinit pentru a ajunge la noi.

Când platforma parchează în fața showroom-ului nostru din AFI Tech Park, înseamnă că o nouă Mazda a ajuns și suntem nerăbdători să ți-o prezentăm!

Din showroom mai are un singur drum de parcurs pentru a ajunge la etapa finală: drumul spre parcarea din fața casei tale! Vino la Mazda by Asko Group, în AFI Tech Park, să alegi o Mazda care ți se potrivește! Odată aleasă, se va integra perfect în familia voastră și fiecare călătorie pe care o veți face va deveni o experiență memorabilă. Înscrie-te la test drive!

 

Leave comments

Your email address will not be published.*



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>