Femei cu povești

Te invităm la o cafea. În showroom-urile, service-urile noastre sau la tine în bucătărie atunci când citești acest articol.
Te așteptăm, oricum, să îți prezentăm modul în care meriți să fii primit într-o locație: cu respect, răbdare, pasiune și dedicarea ca la finalul zilei, să rămâi cel puțin cu o impresie pozitivă, cel mult la volanul unei Mazda. Din pasiune, s-au născut concepte precum Jinba Ittai și Design Kodo, emblematice pentru mașinile care ies din mâinile maeștrilor Takumi.
Tradiția japoneză este măsurată în inovația și unicitatea modelelor noastre. Cel puțin o dată ai remarcat în trafic culoarea Soul Red Crystal. Deși te asigurăm că mașina aia roșie din trafic după care îți fug ochii de fiecare dată, va fi de cele mai multe ori o Mazda. Declarațiile din trafic sunt pentru șoferii noștri oglinda stilului și rafinamentului la volan.

Intră în culisele Mazda by Asko Group și fă cunoștință cu oamenii responsabili pentru cultivarea eleganței și valorilor noastre.
Cristina Ologeanu – Director General
  1. Când ai pus prima dată piciorul pe accelerație? Ce sentimente ți-a trezit acel moment?
În școala de șoferi, acum atât de mulți ani încât nici nu vreau să spun :))) Era o Dacie cu personalitate puternică… Ulterior am avut șansa să conduc foarte multe mașini, ceea ce mi-a plăcut maxim: Honda, Mazda, Toyota, japoneze frumoase, ce îmi dau tot timpul senzația că sunt în vacanță. Faptul că nu știu cu ce mașină plec seara acasă îmi aduce bucurie la sfârșitul unei zile plină de provocări. Traficul din oraș este groaznic, dar la volanul unei mașini care îți place orice ocazie de a conduce aduce zâmbetul pe buze.
  1. Împărtășește cu noi 3 lecții pe care le-ai învățat în cariera ta.
Oamenii sunt cei mai importanți. Echipa este cea care îndeplinește obiectivele, rezolvă problemele și ține firma în viață. Fiecare are părți bune și părți ce pot fi îmbunătățite. Important este să cunoști oamenii și să știi cum îi poți motiva pentru a le maximiza aportul. Și da, motivația nu este doar despre bani, este despre provocarea de a rezolva o problemă, despre a ieși din zona de confort sau despre a privi o anumită situație din altă perspectivă.
  1. Un moment memorabil de când te-ai alăturat echipei Asko? Descrie-l.
Sunt atât de multe, încât parcă nici nu încap într-o viață de om… Primul care îmi vine în minte este petrecerea de un an în locația din Chiajna. Aveam atunci doar Honda aici, ulterior am adus și Toyota și Mazda. Ne-am mutat în octombrie 2008, iar în 2009, când am făcut un an, am sărbătorit cu toată echipa. În locație, desigur, am ciocnit un pahar și ne-am privit în ochi, mândri și surprinși că a trecut deja atât de mult timp. Ne-am bucurat că suntem în alt loc, dar tot împreună, și că ceea ce părea că va fi foarte greu (singuri în afara orașului, un loc nou cu nenumărate provocări) nu ne-a doborât, doar ne-a dat încredere în noi și ne-a unit .
  1. În ce moment ai realizat că ești pe drumul corect? Când ai simțit că traiectoria ta este potrivită și îți aduce satisfacție?
În 2004, când am implementat primul sistem integrat, am trecut de la situațiile scrise cu pixul pe hârtie la rapoarte obținute rapid, actualizate instant. Mi-a plăcut foarte mult că am avut ocazia să desenez acel sistem, am simțit că pot face lucrurile așa cum îmi doresc și că unealta nouă ajută pe toata lumea.  A fost ca și cum s-a ridicat un val și lucrurile au devenit clare.
  1. Când ești pusă în fața unei situații neașteptate, cum reacționezi?
Respir adânc, încerc să înțeleg cât mai bine situația și îmi folosesc logica pentru a găsi soluția sau modul în care o pot gestiona. Ascult cu atenție în interiorul meu, sau în exterior, și mă adaptez. În esență, asta e viata. O multitudine de situații neașteptate, nu?
  1. Industria auto a întâmpinat două mari obstacole: criza economică din 2008 și pandemia. Ce au reprezentat pentru Asko și pentru tine?
2008 ne-a lovit puternic. A trebuit să ne reinventăm, am învățat foarte mult atunci. Tot ce am făcut după criza din 2008 a fost având în minte acea perioadă, fiind mai prudenți și mai atenți la costuri. Aș putea spune că ne-a folosit criza din 2008. Ne-a forțat să devenim mai buni.
Pandemia a fost o altă criză pentru industria auto, pentru firmele din Asko Group, dar mai ales pentru oameni. Cu certitudine, pentru mine a fost cea mai stresantă perioadă din viață. Am avut scenarii de la optimist la foarte pesimist pentru continuitatea afacerii. Din fericire, worst scenario a rămas doar ipotetic. Am lucrat aproape tot timpul, am făcut ture și nenumărate teste covid. Am avut emoții pentru fiecare rezultat, le primeam pentru toată echipa. Am avut grijă unii de alții și am trecut și peste pandemie, tot mai puternici și mai învățați, dar și cu multe fire albe….
 Daniela – consilier vânzări Mazda
  1. Împărtășește cu noi 3 lecții pe care le-ai învățat în cariera ta.
Relaționarea cu clienții este esențială. Încerc întotdeauna să stabilesc o relație de încredere cu clienții mei pentru a le oferi o experiență pozitivă. Am învățat că trebuie să fiu un bun ascultător pentru a înțelege nevoile și preferințele oamenilor care sunt în căutarea mașinii care le va fi partener mulți ani de acum încolo. În ultimul rând, construirea unei reputații solide bazate pe încredere și transparență poate consolida relațiile de lungă durată.
  1. Când ești pusă în fața unei situații neașteptate, cum reacționezi?
În situații neașteptate, încerc să îmi păstrez calmul și să acționez cu rațiune. Analizez rapid situația ca să înțeleg rapid ce s-a întâmplat și care sunt opțiunile disponibile pentru a rezolva problema. Am realizat că este cel mai important să fii flexibil și să abordezi situațiile neașteptate cu o atitudine pozitivă și proactivă. Panica și anxietatea nu îți aduc niciun beneficiu.
  1. Cum arată o discuție cu un potențial client?
O discuție cu un potențial client poate varia foarte mult, dar în general, arată astfel: Încep discuția cu o scurtă prezentare a mea și a showroom-ului. Mereu încerc să folosesc întrebări deschise pentru a încuraja clientul să vorbească despre nevoile și așteptările lor. După ce am înțeles nevoile clientului, îi prezint modelele care îi pot satisface acele nevoi. Este important să fii empatic, să fii informat despre produsul sau serviciul tău și să fii pregătit să răspunzi la diverse întrebări sau obiecții pe care le-ar putea avea clientul.
  1. Cum procedezi când nu ai un răspuns (favorabil) pentru unul dintre clienții tăi? Să spunem că nu ai modelul dorit în stoc sau livrarea ar avea loc într-o perioadă lungă de timp.
Atunci când nu pot oferi un răspuns favorabil unui client, este important să gestionez situația cu profesionalism și transparență.
Îi comunic sincer care este situația actuală și motivele pentru care nu-i pot satisface cererea în acel moment. Explorez opțiunile disponibile și încerc să găsesc alternative care să satisfacă nevoile și preferințele clientului. Și cel mai important, mențin o atitudine pozitivă și calmă, fiind pregătită să ofer suport oricând.
Alexandra Gherguș – consilier vânzări Mazda
  1. Împărtășește cu noi 3 lecții pe care le-ai învățat în cariera ta.
Pasiunea și autenticitatea creează conexiuni puternice: Am învățat că pasiunea pentru mașini și autenticitatea în interacțiunile cu clienții sunt elemente esențiale în vânzări. Atunci când împărtășesc cu entuziasm detalii despre tehnologia inovatoare și performanța mașinilor Mazda, iar această pasiune este autentică, clienții simt conexiunea și devin mai dispuși să exploreze opțiunile de achiziție.
Înțelegerea nevoilor și preferințelor clienților este esențială. Să ascult cu atenție și să pun întrebări pertinente, m-au ajutat să identific cu precizie ceea ce își dorește clientul.
  1. Când ești pusă în fața unei situații neașteptate, cum reacționezi?
Atunci când sunt pusă în fața unei situații neașteptate, abordarea mea se bazează pe flexibilitate și rezolvare eficientă a problemelor. În primul rând, încerc să păstrez o atitudine calmă și profesionistă pentru a transmite încredere clienților mei. Mă concentrez pe găsirea soluțiilor în timp real și pe oferirea unei experiențe cât mai plăcute pentru clienți, chiar și în situații neașteptate.
Pe lângă asta, colaborez strâns cu echipa mea și cu alte departamente pentru a asigura o rezolvare rapidă și eficientă a situației. Închei prin a mă asigura că toți clienții rămân mulțumiți și încrezători în alegerea lor de a colabora cu mine și cu marca Mazda.
  1. În ce moment ai realizat că ești pe drumul corect? Când ai simțit că traiectoria ta este potrivită și îți aduce satisfacție?
Am realizat că sunt pe drumul corect atunci când am început să primesc feedback pozitiv de la clienți și să construiesc relații de încredere cu aceștia. Satisfacția vine din momentele în care pot îndeplini nevoile și dorințele clienților, contribuind astfel la fericirea și mulțumirea lor în alegerea unei mașini care să se potrivească perfect nevoilor lor. Este o bucurie să fac parte din comunitatea Mazda by Asko Group și să vad zâmbetul pe fețele clienților când conduc modelele Mazda. Aceste momente mă fac să simt că traiectoria mea în industria auto este nu doar potrivită, ci și extrem de satisfăcătoare.
  1. Simți că ai o responsabilitate față de clienții tăi atunci când îi ajuți să aleagă mașina potrivită stilului lor de viață?
Da, simt o responsabilitate semnificativă față de clienții mei atunci când îi ajut să aleagă mașina potrivită pentru stilul lor de viață, deoarece vreau să mă asigur că ofer nu doar un vehicul, ci o experiență de conducere care să se potrivească perfect nevoilor și preferințelor lor.
Mai mult decât atât, consider că responsabilitatea mea nu se oprește la momentul vânzării, și continui să le ofer informații suplimentare, asistență post-vânzare și răspund oricăror întrebări. În felul acesta, încerc să construiesc nu doar relații comerciale, ci și parteneriate pe termen lung, bazate pe încredere și satisfacție.
Prin alegerea unei mașini Mazda, clienții aduc în viața lor nu doar un vehicul, ci și o experiență care reflectă pasiunea și inovația.

Leave comments

Your email address will not be published.*



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>