Zeci de ani de Mazda „fără riduri” și cu multă bucurie

Ajungem la birou, deschidem laptopul, sorbim din cafea și ne gândim la un subiect interesant. Lăsăm degetele să fugă pe tastatură și citim ce apare pe ecran. Gata! Apăsăm pe Publică. Este modul nostru de a-ți spune că vrem să-ți fim prieteni: avem blog!

Pentru început, să ne gândim de unde am pornit. Am deschis showroom-ul Mazda by Asko Group în primăvara acestui an, în Afi Tech Park. Acolo, pot fi expuse simultan patru automobile și șase în exterior. Te întâmpinăm cu o flotă dedicată de drive test cu cele mai populare modele ale mărcii. Asko Group asigură consultanță de specialitate pe întregul proces de achiziție. De asemenea, oferă îndrumare și consiliere post-vânzare (revizii, daune, piese și accesorii originale etc.) la punctul de service Asko Group situat pe Calea Giulești nr. 121, sector 6.

„Noul nostru showroom vine în întâmpinarea cererii crescute de care se bucură modelele Mazda și este amplasat într-o zonă ușor accesibilă, dar neacoperită până acum de această marcă. Vrem să le oferim clienților noștri servicii de bună calitate, rafinată în cei 20 de ani dedicați domeniului auto. Pentru noi, a fi dealer de mașini nu mai este demult doar despre mașini. Nici măcar despre profit. Este despre oameni și soluțiile pe care le putem oferi. Iubim automobilele pe care le vindem și credem că înseamnă mult mai mult decât simple soluții de mobilitate. Vrem să susținem bucuria de a conduce și să livrăm experiențe premium, nu doar produse. Ne focalizăm toată energia pentru a ne respecta promisiunile date și pentru a onora încrederea oferită de cei care aleg să ne fie parteneri“, declară Alin Dincă, director general Asko Group.

Noul showroom Mazda din București este deschis de luni până vineri, între orele 09:00-18:00 și sâmbătă între orele 10:00-14:00. Adresa este Bulevardul Tudor Vladimirescu nr. 29A.

Revenind la Mazda…  Scrie istorie încă din 1920. Tocmai de aceea, câteva momente ale brandului pe care îl reprezentăm trebuie amintite în următoarele rânduri, pentru ca apoi să te surprindem cu diversitatea subiectelor de la o lună la alta.

Așa cum am spus mai sus, povestea a început cu aproape o sută de ani în urmă, însă, culmea, nici vorbă de mașini. Matsuda Jujiro a creat o companie care se ocupa cu fabricarea de… dopuri. Din cauza Primului Război Mondial, la acea vreme industria era în criză, iar asta a fost o idee profitabilă ceva vreme. Compania înlocuia dopurile de plută cu cele din coaja unui stejar chinezesc, până când Japonia a început să fie aprovizionată cu dopuri normale.

Primul logo Mazda a luat naștere zece ani mai târziu, preluând numele ce făcea trimitere la fondator, dar și la Ahura Mazda, zeul înțelepciunii, care face legătura între om și natură, legătură care a fost dublată apoi de conexiunea dintre șofer și automobilul însuflețit prin design.

Prima Mazda? Nu avea patru, ci trei roți. Se numea Go și a avut mare succes în India și China. Mazda cu patru roți a fost apoi produsă în 1958. Se numea Romper, iar la scurt timp a fost urmată de R360 Coupe, prima mașină pentru pasageri produsă de Mazda în două uși.

Se spune că altruismul este una dintre cele mai mari calități pe care le poate avea o persoană. Mazda este o companie creată cu și despre oameni și a demonstrat solidaritatea și nevoia de a-i ajuta pe cei aflați în situații dificile. Când cel de al Doilea Război Mondial s-a sfârșit, orașul Hiroshima a avut nevoie de reconstruire, iar compania a sărit în ajutorul orașului fără să clipească. Angajații Uzinei Mazda și-au concentrat activitatea implicându-se în campania de reconstruire și ajutorare.

Revoluția creativă din anii ’60 și-a lăsat amprenta și pe imaginea brandului Mazda, fiind create mai multe sloganuri care au rămas vii în mintea pasionaților: ”The more you look, the more you like (1970)”, ”Experience Mazda (1980)” sau “Passion for the road (1996)”. Să nu-l uităm pe cel actual: ”Drive together”.

Extinderea a atins un nou capitol în 1981. Mazda ajunge pe continente străine, America și Europa, astfel mai mulți oameni s-au putut bucura de călătorii unice alături de mașini cu suflet.

Un plus de valoare i-a adus brandului filozofia Zoom-Zoom, care a luat naștere în 2005. Mazda face legătura dintre plăcerea de a conduce și nevoia de rezolvare a problemelor cu care se confruntă oamenii, planeta și societatea.

Modelul MX-5 a bătut recorduri și a fost declarat „cel mai vândut model sport cu două locuri”, în 2000. Eleganța și manevrabilitatea mașinii nu aveau cum să o plaseze mai jos.

Anul trecut s-au aniversat 86 de ani de activitate. Cum putea fi consemnat un așa eveniment? Cu atingerea target-ului de 50 de milioane de unități produse în Japonia. Mazda nu stă pe loc, iar călătoriile liniștite se înmulțesc de la un an la altul. Dacă vrei să fii la curent cu tot ce înseamnă lumea Mazda, suntem pregătiți să-ți oferim informații interesante. Rămâi în călătoria noastră! 🙂

Leave comments

Your email address will not be published.*



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>